Комунікаційна кампанія “Бережи себе”

Її мета – викликати в українців бажання берегти себе та піклуватись про свій організм завжди, а особливо в час війни, пропагувати цінність здоров’я серед широкої аудиторії.

З цією метою у рамках співпраці МОЗ та “INSCIENCE” було розроблено п’ять сюжетів для інформаційних матеріалів:

  1. Бережи себе, бо у твоїй пам’яті ще так багато місця для нового(Мозок людини може вмістити приблизно 2,5 мільйонигігабайтів інформації. Цього вистачить на пів мільярда українських пісень).
  2. Бережи себе, бо ти важлива частинка всесвіту (Більшістьхімічних елементів, з яких ми складаємося, утворювалися взорях протягом мільярдів років. Кожен та кожна з нас – частинка космосу, яка може зробити цей світ кращим).
  3. Бережи себе, бо твоя ДНК – унікальна (Наші ДНКвідрізняються лише на 0.1%, але цього достатньо, щоби колірочей, характер та наші смаки були унікальними).
  4. Бережи себе, бо ти такий важливий для України, як еретроцити– для крові (Вони переносять кисень від легень до кожноїклітинки в організмі і підтримують наше життя).
  5. Бережи себе, бо твої очі мають побачити ще так багато краси(Людське око може розрізняти близько 10 мільйонів кольорів.Цього вистачить, щоб намилуватися красою української природи – від Актівського каньйону до карпатських лісів).

Ознайомитись можна за посиланням https://inscience.io/berezhy-sebe/